Płatności i wysyłka

Jak wysyłamy, co zrobić w razie uszkodzenia przesyłki

Wszystkie przesyłki są starannie przygotowane i sprawdzane przed spakowaniem.
Każdy produkt staramy się zabezpieczyć, jednak sposób zabezpieczenia wiąże się z rodzajem i kosztem przesyłki.

*** Wysyłka kurierem:

*  Produkty zabezpieczamy  w kilkuwarstwowy karton i folię bąbelkową. Dodatkowo używamy różnych wypełniaczy typu papier, gąbka, kartony, styropian - zależnie od produktu.
W niektórych wypadkach każdy produkt jest zabezpieczony indywidualnym kartonem i dodatkowo zabezpieczony w zbiorczym kartonie.

Przesyłki kurierskie w większości wypadków dochodzą w ciągu 1 dnia. Jednak każda chyba firma kurierska ma regulamin mówiący iż na dostarcznie ma 48 godzin w dni robocze. Za pewność szybszej dostawy trzeba dopłacić, czasem dość sporo. Jednak pomimo takich regulaminów, prawie wszystkie przesyłki są u odbiorców następnego dnia po wysłaniu.
Stłuczki w transporcie to około 0,5% realizowanych przez nas wysyłek. Niezależnie od staranności zabezpieczenia nie da się zagwarantować 100% pewności.
W wypadku stłuczki wystarczy spisać przy odbiorze protokół uszkodzenia i wysyłamy nowy towar na nasz koszt po otrzymaniu protokołu szkody i informacji co zostało uszkodzone. Protokół szkody jest podstawą rozpatrywania reklamacji w wypadku uszkoodzenia w transporcie.
Z tego powodu zalecamy tą formę wysyłki do transportu szkła.

* Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 10-17. Niestety nie mamy wpływu na to o której godzinie przesyłka zostanie dostarczona do państwa.
W niektórych lokalizacjach jest możliwa dostawa w soboty, albo na godziną 10 lub godzinę 12. Takie możliwości są dodatkowo płatne, i trzeba je każdorazowo potwierdzić - musimy sprawdzić czy w danej miejscowości jest taka możliwość, jaka firma może to zrealizować i ile to może kosztować.

Po nadaniu paczki wysyłamy mailem powiadomienie z numerem listu przewozowego. Posługując się tym numerem na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić status przesyłki oraz znaleźć kontakt do oddziału obsługującego Państwa rejon i telefonicznie ustalić orientacyjną porę dostawy

W wypadku gdy kurier dwukrotnie nie zastanie odbiorcy, paczkę można odebrać osobiście w oddziale firmy kurierskiej. Jeżeli przesyłka nie zostanie doręczona lub nie zostanie odebrana - wraca do nas.

*** Wysyłka do paczkomatu:
Jest to najtańszy sposób wysyłki. Nadaje się do wysyłania przedmiotów stosunkowo trudnych do uszkodzenia. Nie nadaje się do wysyłania szkła.
Regulamin paczkomatów zabrania wysyłki delikatnych przedmiotów. Stłuczki zdarzają się rzadko, ale jeżeli taka się zdarzy, to nie można liczyć na odszkodowanie.
Zabezpieczenie przesyłek paczkomatowych jest adekwatne do kosztów, a więc tanie. Ze względu na regulamin paczkomatów i stosunkowo słabsze zabezpieczenie odradzamy wysyłanie delikatnego szkła do paczkomatów.
Jeżeli ktoś chce wysłać szkło w ten sposób, to robi to na własne ryzyko.

* przesyłki paczkomatowe dochodzą w ciągu 1-2 dni. Wszelkie informacje na temat statusu przesyłki wysyła firma Inpost, właściciel paczkomatów.
W razie uszkodzenia przesyłki reklamacje należy składać za pomocą formularza reklamacyjnego na stronie Inpostu  https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
do formularza należy dołączyć zeskanowane (lub zdjęcie) paragon lub dowód zakupu oraz zdjęcia uszkodzonej przesyłki.

Koszty dostawy

Koszt dostawy widoczny jest w trakcie zamawiania. Zależy od wagi zamówionego przedmiotu- i może być od 13 do 20 zł.
Można wybrać sposób i koszt dostawy.
W wypadku bezpłatnej dostawy nie ma możliwości wybierania - takie przesyłki wysyłamy kurierem DPD lub Inpostem.

Płatności

1. Gotówka

2. Przelew bankowy na konto:

Nr konta BGZ BNP PARIBAS 93 1600 1462 1816 0379 8000 0005

Odbiorca:

Boro S.C. , ul. Leśna 38, 34-424 Zaskale

Płatnosci internetowe dotpay.pl

Znajdź nas na