Wysyłka i płatność

jak wysyłamy

jak zapłacić


 

Jak wysyłamy, co zrobić w razie uszkodzenia przesyłki

Wszystkie przesyłki są starannie przygotowane. Dokładnie zabezpieczamy każdy produkt w kilkuwarstwowy karton i folię bąbelkową, szkło zabezpieczone jest dodatkowo papierem lub styropianem i najczęściej umieszczone w drewnianych skrzynkach.

Stłuczki w transporcie to około 2% realizowanych przez nas wysyłek. Pozostałe 98% oznacza pewność, że przesyłka dotrze nienaruszona.
Gdyby jednak okazało się, że cokolwiek uległo zniszczeniu, dostarczymy ponownie element na nasz koszt.

Dla zapewnienia maksimum bezpieczeństwa dostawy, prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub pracownika poczty w momencie odbioru. Jeśli okaże się, że jakikolwiek element został uszkodzony, obowiązkiem kuriera jest spisanie protokołu szkody a na poczcie - przyjęcie reklamacji.
Prosimy jednocześnie o poinformowaniu nas o tym fakcie i przekazaniu oryginału protokołu do naszego sklepu.

W wypadku przesyłek kurierskich nowy element wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu protokołu (może być przefaksowany lub przesłany mailem)

W wypadku przesyłek pocztowych sprawa jest bardziej skomplikowana. Na rozpatrzenie reklamacji czeka się ok. dwa tygodnie. Ponieważ odszkodowanie otrzymuje składający reklamację - to państwo dostaniecie pieniądze za uszkodzony przedmiot. Dlatego trzeba dokonać ponownej zapłaty na nasze konto (pieniądze te zostaną później zwrócone państwu przez pocztę). Można również odesłać do nas uszkodzoną przesyłkę (całą: tzn. opakowanie i zawartość ) i wtedy my składamy reklamację i dostajemy odszkodowanie. Ale najczęściej poczta zatrzymuje całą paczkę aż do rozpatrzenia reklamacji. W wypadku gdy w środku był tylko jeden uszkodzony element trzeba czekać z ponowną wysyłką aż poczta zwróci całość i wtedy dopiero możemy odesłać do państwa kompletne zamówienie.

Ponieważ ewentualne reklamacje przesyłek kurierskich załatwiane są bardzo szybko, polecamy tą formę wysyłki.

Kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach 10-17. Niestety nie mamy wpływu na to o której godzinie przesyłka zostanie dostarczona do państwa.
Po nadaniu paczki wysyłamy mailem powiadomienie z numerem listu przewozowego. Posługując się tym numerem na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić status przesyłki oraz znaleźć kontakt do oddziału obsługującego Państwa rejon i telefonicznie ustalić orientacyjna porę dostawy.

  www.siodemka.com
  www.gls-poland.com

 

W wypadku gdy kurier dwukrotnie nie zastanie odbiorcy, paczkę można odebrać osobiście w oddziale firmy kurierskiej. Jeżeli przesyłka nie zostanie doręczona lub nie zostanie odebrana - wraca do nas.

W wypadku przesyłek pocztowych nie mamy żadnej informacji co się dzieje z paczką. Ewentualne reklamacje z powodu opóźnienia lub zagubienia można składać po 14 dniach od nadania przesyłki. Poszukiwanie paczki i wyjaśnianie sytuacji zajmuje kolejne 2 tygodnie. To kolejny powód dla którego lepiej wybrać dostawę kurierem.
W wypadku niedoręczenia przesyłki listonosz zostawia awizo, a paczkę można odebrać na najbliższej poczcie. To przewaga wysyłki pocztą.

Niezależnie od tego w jaki sposób wysłane było zamówienie warunkiem ponownego dostarczenia uszkodzonych w transporcie elementów jest spisanie protokołu / reklamacji i przesłanie go do nas.

   

 

W naszym sklepie można dokonać płatności na wiele sposobów:

zwykłym przelewem, szybkim transferem z wielu banków, kartami płatniczymi i kredytowymi, przekazem Paypal

W trakcie składania zamówienia trzeba wybrać formy zapłaty i zaznaczyć Dotpay lub platnosci.pl